Pozyskiwanie, czyli generowanie leadów sprzedażowych jest naczelnym celem działań marketingowych. Zainteresowanie klientów do skorzystania z oferty może odbywać się z wykorzystaniem różnych metod reklamowych. Wśród nich znajdują się także Cold Mailing i Calling. Co warto o nich wiedzieć?
Cold Mailing i Calling – co to jest?
Działania określane jako Cold Mailing oraz Cold Calling koncentrują się na kontakcie z klientami, z którymi reklamodawca nie posiadał wcześniej kontaktu, dlatego nie przekazywał im żadnych komunikatów.
Cold Mailing – wysyłka wiadomości e-mail
Cold Calling – telemarketing, czyli kontakt telefoniczny
Działania reklamowe w tym przypadku różnią się jednak od standardowych kampanii mailingowych oraz telemarketingu, co przekłada się również na ich większą efektywność.
Reklama tego typu rekomendowana jest przede wszystkim w działaniach B2B, gdzie pozyskiwanie nowych klientów nie opiera się na korzystaniu ze standardowych działań reklamowych.
Cold Mailing i Calling – przebieg
W przypadku Cold Mailingu oraz Cold Callingu działania reklamowe polegają na odpowiednim spersonalizowaniu przekazu reklamowego oraz skierowaniu go do grupy klientów, którzy będą najbardziej nim zainteresowani.
Przebieg tego typu kampanii reklamowych rozpoczyna się od wybrania odpowiedniej grupy docelowej – są to osoby, które byłyby najbardziej skłonne do zakupienia danego produktu czy skorzystania z usługi. Druga kwestia to tworzenie przyciągającego uwagę przekazu reklamowego. Powinien być on spersonalizowany, czyli skierowany do konkretnej osoby, a przy tym także powinien zachęcać do skorzystania z oferty.
Cold Mailing i Calling – skuteczność
Reklama tego typu cechuje się bardzo wysoką skutecznością, dlatego też jest ona polecana dla firm poszukujących wysoce skutecznych, a przy tym także przystępnych cenowo kampanii reklamowych.
Skorzystaj z pomocy specjalistów w dziedzinie Cold Mailingu i Cold Callingu – wybierz pozyskiwanie leadów sprzedażowych interimsales.pl i zwiększ zainteresowanie ofertą swojej firmy!