E-mail marketing to jeden z najskuteczniejszych, ale niewykorzystanych sposobów promocji firmy.
Aby zmaksymalizować sukces, jaki może osiągnąć Twoja firma, ważne jest, abyś miał solidną strategię e-mail marketingową. Ten artykuł zawiera kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Ci stworzyć lub ulepszyć e-mailową kampanię marketingową.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie miał profesjonalny wygląd.Zawsze sprawdzaj e-maile, które wysyłasz. Treść Twoich e-maili, od tematu do stopki, musi być wolna od literówek i poprawnie napisana. Przed wysłaniem wiadomości e-mail przetestuj układ w kilku różnych klientach poczty e-mail, aby upewnić się, że można go odczytać tak, jak chcesz. Przetestuj linki zawarte w wiadomości e-mail, aby upewnić się, że działają.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej. Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc. Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Zapytaj o zgodę przed wysłaniem e-maili do klientów.
Wszystkie niechciane wiadomości e-mail są spamem, niezależnie od tego, czy taka była intencja nadawcy.
Naruszenia zasad dostawcy usług internetowych mogą również wystąpić, jeśli wyślesz masowo wiadomości e-mail do osób, które ich nie chcą.Upewnij się, że Twój landing page spełnia oczekiwania klienta. Odbiorca jest oczywiście zainteresowany Twoim produktem, jeśli kliknął w link w Twoim e-mailu. Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając link i stwierdzając, że strona jest inna niż myśleli, że będzie.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Ważne jest, aby rozwijać rozpoznawalność marki, nawet w wysyłanych e-mailach. Z tego powodu ważne jest, aby poświęcić trochę czasu i stworzyć szablon, który pozwoli Ci umieścić kolory, logo firmy i czcionki z Twojej witryny w wiadomościach e-mail. Dzięki temu Twoje e-maile będą wyjątkowe i natychmiast rozpoznawalne.W swoich e-mailach zachęcaj klientów. Daj im przekonujący powód do prowadzenia z Tobą interesów. Na przykład reklamuj zniżkę, bezpłatną wysyłkę lub bezpłatną próbkę przy każdym zakupie.Kiedy ludzie zapisują się na Twoją listę e-mail marketingową, musisz z góry poinformować ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz subskrybentom, jak często mogą spodziewać się wiadomości od Ciebie i jakiego rodzaju wiadomości będziesz im wysyłać. Jeśli spodziewają się ilości wysyłanej poczty, są mniej skłonni do frustracji i rezygnacji z subskrypcji.E-mail marketing to świetny sposób na promocję firmy. W rzeczywistości jest to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów na sprzedaż. Aby Twoja firma naprawdę osiągnęła swój maksymalny potencjał, musi wykorzystywać strategie e-mail marketingowe. Postępuj zgodnie z poradami podanymi w tym artykule i rozpocznij wdrażanie lub ulepszanie swojej kampanii e-mail marketingowej.