Ile razy zapisałeś się na listę mailingową, zwykle po to, by otrzymać w zamian coś za darmo, tylko po to, by później się wypisać, bo dostajesz śmieci? Unikaj odstraszania klientów tego typu e-mailami, czytając ten artykuł i poznając kilka technik, dzięki którym Twój e-mail marketing będzie skutecznyDostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych.
Dostarczając osobom z Twojej listy mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Upewnij się, że masz pozwolenie od klientów lub potencjalnych klientów przed wysłaniem wiadomości e-mail. Jeśli ludzie nie chcą otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail, mogą oznaczać je jako spam, a nawet całkowicie Cię ignorować. Istnieje nawet szansa, że Twoja usługa poczty e-mail może wyrzucić Cię z ich systemu.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Przetestuj różne formaty swoich e-maili. Upewnij się, że informacje, które są bardzo ważne, znajdują się na górze, a także nowe oferty. Wypróbuj różne podejścia, aby zobaczyć, co daje najlepszą reakcję. Gdy już wiesz, które z nich będą działać, a które nie, kontynuuj te skuteczne! Pomoże to zbudować spójność w Twoim e-mail marketingu; Twoi subskrybenci będą zaznajomieni z Twoim stylem i chętniej będą otwierać Twój e-mail, ponieważ jest to coś, czemu ufają.Projektując materiały e-mailowe, staraj się nie nadużywać grafiki.
Istnieje kilka programów pocztowych, które blokują grafikę, a jeśli Twoje wiadomości e-mail zawierają dużo obrazów, niektórzy czytelnicy nie będą mogli ich zobaczyć.
Ponadto nadużywanie grafiki prawdopodobnie skłoni czytelników wiadomości e-mail do automatycznego wrzucenia wiadomości e-mail do folderu ze spamem.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe płynęły przez Internet do skrzynek odbiorczych innych osób, zastanów się, skąd je wysyłasz. Najlepiej wysyłać często ze znanych i stabilnych adresów IP. Nagłe przepięcia z nowych lokalizacji IP mogą budzić podejrzenia, a nawet skutkować blokami i czarnymi listami dostawców usług internetowych.Teraz, po przeczytaniu wymienionych tutaj wskazówek, masz wiedzę, która może postawić Twoją kampanię e-mail marketingową na czele i nad resztą. Rozważ wydrukowanie tego artykułu na bok. Abyś mógł się do niego odwoływać w razie potrzeby, aby jak najlepiej wykorzystać informacje zawarte w tym artykule. Sukces przyjdzie do Ciebie, gdy tylko wprawisz swój umysł w ruch!